Post reply
 

News:

03/MAR/2014 CzDC.org was temporary unavailable because of DDOS attack and hosting service provider issues...
20/JAN/2011 CzDC 0.699 D1 released...
16/JAN/2011 CzDC 0.699 D released...
24/DEC/2009 CzDC 0.699 C released...

Main Menu

Post reply

The message has the following error or errors that must be corrected before continuing:
Warning: this topic has not been posted in for at least 30 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.
Other options
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview

Topic summary

Posted by PPK
 - 03 February, 2004, 20:44:55
Sebelepsi komp ti nepomuzer s Open DC Hubou se dostat na nejaky vetsi cislo... je to prilis jednoduse delany, proste malo lidi neni problem ale hodne lidi nevzlada.
Verlihub je holt optimalizovanej aby utah hodne lidi a nekde se to muselo projevit i kdyz 9.7 nabiha docela gut ;)

Ytlamu nevim, nemam zadny cisla ale co sem tak koukal tak ma rychlejsi logovani nez PtokaX, ale celkove zere vic linky i CPU.
Nejlip s linkou je na tom ted Verlihub... v kterym uz jsou uplatneny vsechny triky co me napadli ;)  
Posted by the_pest
 - 03 February, 2004, 20:27:59
Tak hold Open DC hub potrebuje hodne dobrou linku a hodne dobrej komp a kdyz je tam malo lidi tak je rychlejsi :D  Proste se mi zdalo ze na hubech s timhle softem se pripojim extremne rychle oproti treba Verlihubu a rychlejs nez na jiny... zdani klame :)

btw. kde si vzal to porovnani? zajimalo by me jak na tom je treba tvrdy Y
Posted by PPK
 - 03 February, 2004, 19:25:46
QuoteMe se zda uplne nejrychlejsi Open DC hub
PtokaX 0.3.3.0 b 15.25 na 2000+ AMD a 10 mbit lajnou pri 2300 lidech bez lagu a zatizeni procaku tak nejak asi 39 % prumer
Open DC Hub na 10 mbit zacina lagovat pri 2000 lidech a navrch uz nekde kolem 1700 lidi jede 2.4 Xeon na 100 %
Takze co je lepsi ??? ;)  
Posted by the_pest
 - 03 February, 2004, 16:07:00
QuotePtaczek na to prisel a vykecal to Yoshimu a proto je ytlama tak kurevsky rychla v porovnani s konkurenci...
Me se zda uplne nejrychlejsi Open DC hub ;)  
Posted by (Cz)-Shark-
 - 03 February, 2004, 14:25:56
Quote
Quote
Quoteslozit vlastni verzy
lol to je jak jezis krystus

nic proti tobe jen me to pobavilo B)
Sorry. Uz je to opraveno.

(Nejmenujes se nahodou Keharova? Ucitelka ktere muj pravopis taky vadil  :D )
lol. Jako ze bych byl Ondra Keharova?  :D  To asi ne  ;)  
Posted by Nic.Nebude
 - 02 February, 2004, 23:17:18
Quote
Quoteslozit vlastni verzy
lol to je jak jezis krystus

nic proti tobe jen me to pobavilo B)
Sorry. Uz je to opraveno.

(Nejmenujes se nahodou Keharova? Ucitelka ktere muj pravopis taky vadil  :D )
Posted by Nic.Nebude
 - 02 February, 2004, 23:14:33
QuoteTuhle opravu maj ted jen CZDC++ a jeho modifikace... a ostatnim to stale blbne :lol:
Jsi sikula! Nikdy jsem nerikal ze ne.     :P  
Posted by PPK
 - 02 February, 2004, 22:52:05
Tady jde o to ze vetsina s tech pseudotvurcu si neni schopna nic sama najit a ten kdo neco najde vede, coz je pripad triku se socketama na woknech...
Ptaczek na to prisel a vykecal to Yoshimu a proto je ytlama tak kurevsky rychla v porovnani s konkurenci...
Samo ze PtokaX ma navrch jenze Ptaczek jaksi nechce vypustit novou verzi dokud nevychyta bugy, nakonec vzhledem k tomu jak zablesenej je yhub se mu nedivim ;)
Holt napsat hub to uz je neco... to musi bejt opravdu rychly, to nemuze psat kazdej moula kdo dokaze spatlat klienta nebo ho upravit... jako ja ;)

Ja sem na tom jinak ja zdrojak musim dat...
Jenze tady neni tak velka tlacenice, modu je dost a tak si nikdo do ted nevsim ze ja tam mam trik s threadama... DC++ totiz pouziva rekneme neco jako starej typ threadu ktery zpusobujou nadherny problemy, asi nejviditelnejsi je velky leakovani pameti :D
Ja nasel ze se tam neco deje osklivyho a createagaga zjistil ze to delaj thready a v msdn k tomu bylo Q&A hezky popsany co a jak a co s tim :D
Tuhle opravu maj ted jen CZDC++ a jeho modifikace... a ostatnim to stale blbne :lol:  
Posted by (Cz)-Shark-
 - 02 February, 2004, 22:03:09
Quoteslozit vlastni verzy
lol to je jak jezis krystus

nic proti tobe jen me to pobavilo B)  
Posted by Nic.Nebude
 - 02 February, 2004, 21:38:04
QuoteTreba nevidim problem v tom ze jsou hub softy bez zdrojaku.... protoze by od sebe kopirovali triky
Nechci bejt hnusnej,ale tohle mi taky nepripada jako dobrej argument. Ty, ja, kdokoliv muze z jinejch DC okopirovat triky a pak si slozit vlastni verzi, ktera bude mit vseljake vychytavky ne? Proc by to tedy nemelo platit i pro huby. Proc by mel byt akorat jeden jedinej? Kdyz nekdo muze a umi to,tak at vytvori lepsi hubsoft. :ph34r:
Posted by Nic.Nebude
 - 02 February, 2004, 21:31:28
QuoteJenze on kazdej neuvolnuje zdrojaky  :angry:
Jo to je fakt,ale bavime se tu o BCZDC a to zdrojaky volne ke stazeni ma.
Posted by PPK
 - 02 February, 2004, 19:30:45
Jenze on kazdej neuvolnuje zdrojaky  :angry:
Pocinaje Stealth DC++ pres XDC++, SdDC++, MS++V a dalsi a dalsi a dalsi... a tohle jsou modifikace DC++ ktery to maj v licenci ze musej uvolnit zdrojak :(

Treba nevidim problem v tom ze jsou hub softy bez zdrojaku.... protoze by od sebe kopirovali triky a pak by nam vznikaly dlsi hruzy typu yhub.... bohuzel Yoshi vytahnul z Ptaczka tu dulezitou informaci diky ktery je to tak zatracene rychly... v porovnani s poslenim oficialnim PtokaXem... a novej PtokaX kterej by to smet s povrchu zemskyho jaksi jen tak nebude  :unsure:  
Posted by Nic.Nebude
 - 02 February, 2004, 18:53:29
QuoteV jinym Direct Connect tykajicim se projektu sem opravil par chyb a pritom to bylo taky jen copy/paste a tam zadna modifikace neni z ktery to slohnout  :D
Ale dyt se nam neurazej hned. Myslel jsem to jako srandu.  Celou dobu mi de o to, aby kazda snaha nebyla odsouzena hned zezacatku, ba co naopak,aby byla podporena. Cim vic bude stouralu v dc, tim toho vic vymyslej. kdys si nikdo neudela tlacitko a neprohlasi to za svou verzy, tak mi nevadi ze bude treba i 100 modifikaci DC. Kdyz bude kazdej uvolnovat zdrojaky, tak si myslim ze bude DC za chvilku pohodova vec ve ktere si kazdej najde to sve.
Posted by PPK
 - 02 February, 2004, 18:01:03
QuoteTed si neodpustim rejpnuti zase ja. Sam tvrdis ze umis jen CTRL+C , CTRL+V.
Ale to nemusi bejt kopirovani s jinejch klientu... dost veci v DC++ je staci je jen zkopirovat do spravny formy aby to delalo to co chci ja ;)
A taky je to jen copy/paste  :lol:

V jinym Direct Connect tykajicim se projektu sem opravil par chyb a pritom to bylo taky jen copy/paste a tam zadna modifikace neni z ktery to slohnout  :D  
Posted by corvik
 - 02 February, 2004, 15:41:50
jenze u BigCZDC++ je taky v changelogu napsano odkud to je :P
SMF spam blocked by CleanTalk